kesian tahap gaban !
hahahha...
tadi ??
ade ke cerita baru ??
hahaha ..
aku rase tade kodd ..
hahaha ..
tahla ..
aku pon tak tahu ..
kepala aku runsing ...
sebab ape ??
hahaha ..
tahla ..

em ..
meyh sini aku cecitekan tentang cekgu geografi aku ..
dia ni sporting !
walaupon muke dia nampak agak menekodd kan !
hahaha ...
tadi paling best yang aku dengar !
nak tahu tak ape dia ??
cekgu menyanyi siodd ...
hahahaha ...
tahu tak lagu ape ??
ini dia lagunya 
tertutop sudah pintu ,,
lagu yang dinyanyikan oleh agnes monica !
hahahaha ..
klakar  bile dengar dia nyanyi ...
dia ni sporting memangla ...
tapi kalau tak tahu perangai sebernar dia ..
memang korang sume tak suke ..
sebab wajah dan perwatakan dia ..
tapi ..
bila korang dah kenal dia ..
memang sporting !
best gilew ...
hahahhaa ... !
just have fun !

Ilefchiu MohdAzlan

0 comments: