exam ???????????????????????????????????

heyh2 !!
btl ke nak exam ny ???
hahahhah ...cam tark caye je ....
stadi pon ta abis lagi .....
EXAM SELARAS SATU TU ...
wow !

interested tu !!

cikgu adelah suwoh buad target kitew tuk exam ni ...sume subjek meyh !
nak tau tark ape target aku ???n bape ???
ini dia ....

BI :75
BM:88
SEJ :85
AG :75
MATH :78
GEO :78
SC :77
KHB :80

HA...CANTEK RIGHTS  MARK yg AKU  TARGET  KAN ????

huhu ....harap2 aku dapat ape yang aku TARGETKAN ....aminn....

insyaallah ....

eyh !
susa kew arh exam nanty ???
dorang kate  BOLEH LAH !
tapy .....cikgu cakap .....boleh punyelah !
hahahha ..aku pon tark tau nak wat cane ...
hope ....
sumenye berjalan dengan lancar ...
n aku dapat menjawab dengan TERBAEK PUNYE !
all de best !

huhu ....... :)



Ilefchiu MohdAzlan

0 comments: