ouh tidakk !
eyh dayang kau nak kemane sabtu dan ahad ni ?
aku ??
ke ..
ke ..
pd !
sape yang anjurkan ??
mama ...
puan khairin fariza la ..
kaunselor sekolah ..
hahaha ..
habis kau pergi ke dayang ?
aku ??
eyh ..
mestilah pergi ..
berape bayaran dayang ??
ala ...rm50 jea kodd ..
eyh2 ..
boley ke ko bayar ??
aku just bayar ..
parents aku yang hulurkan duet ...
nak tahu tak ape yang paling best ??
paling bestnye ..
kiteorang PRS dapat tidor kat SEBUAH RUMAH BANGLO !!
fun gile !
buwadd kali ke 166 aku akan masok ke rumah BANGLO !
hahahaha ..
eyh2..
betolla !
serius la !
banyakla aktiviti aku nanti ..
hahaha ..
besnye ....!!
teruja !!

ala ..
ni yang ta fun ni !!
camera aku rosak la !!
nape boley rosak ??
sebab aku baling !!
nape ta beli baru ??
ayah suruh tunggu lepas exam PMR meyh !!
ala ..
bis..
cane nak take pic dayang ??
tahla ..
aku rase aku gune akak aku punya !!
hahaha ...
mesti terhadd gambarnya nanti yang akak aku bagi tuk tangkap gambar !
hahaha ..
tapelah ..
asalkan aku dapat bawak camera ..
alamak ...!!!!!!
handfon boley ke bawak ??
lupa nak tanye la ..
mesti rindu kalau tade handfon ...
sedihnya !
haish ..
tapelah ..
hanya 2 ari jea kalau tak boley bawak handfon !
slamani aku ta gune handfon slame 3 bulan boleh pulak !
takkan la 2 ari tak boley ..
ish ..
karodd jea ..
hahahaha ..
pape pon ..
ari jumaat lepas je balek skula ..
terus balek dengan mama ..
tidor umah dia ..
sebab nak set kan makanan nak masak2 nanti ..
sape yang terlibat dayang ?
dayang ,nadia ,farzana ..
tu je la kodd ..
hahaha ..
mesti fun kat umah mama !
nanti kat pd ..
umah banglow ..
aku tidor dengan mama ...
hahahha ..
menarek !
ade2 buah bilek tuk perempuan dan 1 bilek untuk plajar lelaki ..
harap maklum !
hope ..
dapat benda yang paling best kat sane nanti !!
:P

Ilefchiu MohdAzlan

0 comments: