suke hati aku la

hello !
yang kau nak menyemak sangat pasal aku ni kenape ?
ade ke aku susa kan kau ?
tadekan ?
so ?
what ?
yang kau nak menyemak tentang aku pasal ?
aku tak suruh kau sibuk pun tentang aku !
kau sibukkan diri kau tu dulu !
baru nak sibuk tentang orang laen !
aish !
pening aku dengan kau ni !
hari tu kau yang beriye2 sangat sekat aku dari friends kau !
ni alik2 kau yang sibuk hal aku !
adoyai !
benci la kau dengan perangai kau ni !
kau na buad ape kau buad la cengel !
tayah la nak menyusahkan pulak !
aku tak suke la kat orang macam kau ni cengel !
busy body !
err~
bideway !
aku nak ingatkan kau !
kau uruskan diri kau dulu ye !
jangan nak sesuke hati kau je nak mengata orang laen !
ouh ye lagi satu !
ade kau cakap kat aku jangan couple dengan die ?
aku rase2 la kan tade taw !
kau je yang berangan2 nak jadi seorang yang prihatin . . .
sebenarnye tade pun !
sepatah pun kau tak cakap jangan couple dengan die !
so what ?
kau nak merepek merapu pulak eh !
benci aku dengan kau ni cengel !
err~
kau na geli dengan aku kau punye pasal oke ?
aku tak halang !
same ade padah couple dengan die atau tidakk !
itu urusan aku cengel !
bukan urusan kau cengel !
cengel nye dak !


Ilefchiu MohdAzlan

0 comments: