ade aku kesa ?

ade ke aku kesa tentang kau ?
hidup aku !
suke hati aku lah !
yang kau semak pahal ?
bukan kau yang update !
ade ke aku bagi tahu kat kau yang aku ni nak kan kau yang update ?
tadekan ?
so ?
what the problems now ?
aku tak susakan kau dan aku tak pernah suruh kau !
jadi aku mintak jangan nak menyemak ya !
harap maklum !
jangan jadi busy body !
hal sendiri tak terurus ade hati nak cakap2 pasal orang laen !
blar la ko !
aku couple dengan die ke or dengan sape2 jela lantak aku la ...
suke hati aku la ..
yang kau nak menyemak buad ape ?
aku tak susakan kau kan ?
dan aku tak penah suruh kau lihat !
kau je kodd yang na menyemak !
maklumlah !
kau kan suke busy body !
tapi aku mintak lah sangat dekat kau !
kau janganlah nak menyemak dan busy body pasal aku ya !
pasal orang laen lantaklah kau !
aku tak kesa ..
tapi pasal aku !
sorry beb !
takpayah nak menyemak oke !
dan aku pun tak rela nak berkawan dengan kau !
menyusahkan hidup aku !
ni hidup aku !
so !
suke hati aku lah !
jangan nak menyemak !
harapmaklum wahai CIK BUSY BODY !
err~
my life nope yo life oke ?


Ilefchiu MohdAzlan

0 comments: