maaf !aku bukan nak sekat korang !tapi tak gune fb !

wane ni lah wane rasmi aku !
tuk blogger aku !


aku nak cite tentang FB !
FB aku FRIENDS ?
bolehla ..
687 !
tadela banyak sangat !
bese2 jela !
kawan2 aku yang laen lagi ramai !
yeah !
rite !

cam nilah ek !
aku bukan nak sekat kau !
tapi ...

maaflah ye !
aku bukan sekat tapi tak gune FB lagi !
aku taknak tao lagi sape kau !
buat sementare kodd !
nak tenangkan hati !

nanti aku onn la balek ye !
tayah risau !
and dont ask me y oke !

chill sudaa !
hati kepala otak aku tengah berserabot sebab tulah aku malas nak onn FB !
tapi hanya sementara sahaja !
aku akan kembali !
aku malas hanya kerana FB tangisan aku ade !
dan hanya keran dia !tangisan aku ade !
aku dah takk sanggup lagi !
dah puas aku menangis kerana kau dan dia !
maaf !
aku terlalu rindukan dia !
aku tak sanggup nak tahan !
bye !


Ilefchiu MohdAzlan

0 comments: