karot !

ke sekolah sk seremban jaya jalan kaki ?

sebab ape ?
sebab aku dengan yang laen ade rehersal la ha kat situ sempena mesyuarat PIBG ...
sebab tu la ha...
tak pasal2 aku dengan azza pergi jalan kaki dari SMKSJ2 ke SKSJ ...
aish !
betape penatnye anggota badan aku berjalan kaki tadi ..
nak pengsan rase nye..
tak kesahla mase pergi jalan kaki ...
sampai je kat dewan ...
terus duduk ...
sambil2 tengok dorang bersihkan dewan ....
hmmm ...
time rehersal !
aku bertentangan dengan moviin ..
dan yang laen dengan yang laen ...
yang sakett ati nye baris moviin sejuk jea ..
baris aku ..
ha kau !
panas !
superb beb !
arggggghhh !
aku pun ape lagi membebel la dekat situ sebab panas ...
adela pulak sorang mamat ni menyampuk time aku tengah membebel sebab kepanasan ..
die cakap meyh sini aku payung kan kau !
ha !
nak tahu sape mamat tu ?
rahsie la ...
hehhe ...
sebak pulak hati aku dengar die nak payungkan aku ..
hahaha ..
tade makne sume tu !
joke jea aku rase !
err~
hehe ...
selepas aku membebel kepanasan dan VIP pun dah diiring masuk ....(lakonan sahaja VIP Nya)
bersurailah barisan kami ...
ambil mase rehat 1 jam ..
selepas satu jam rehat kiteorang pun mulakan rehersal balek ..
kali kedua ...
panas tak panas la jugakk waktu tu ..
aku pun menceceh lagi kepanasan ...
mamat tu lagi yang bercakap ...
tulah ...aku nak payungkan kau taknak...bile dah panas kau bising ..
jual mahal lah kau !
(dayang memang jual mahal ) {kate dek sorang lagi mamat ni }
arggghh !
aku peduli ape ...
hehhe ...
lepas VIP masuk jugakk ..
kiteorang rehat2 jup dalam mase 30 minit SAHAJA !
hehe ..
lepas tu ..
aku dengan azza dibenrkan balek ke sekolah !
ya !
menarek !
panas2 tu !
hahah ...
exercise la dikatekan !
wahwah !
hehe ..
mase kiteorang sampai je depan pintu pagar sekolah nampaklah ahli kadet bomba kat depan tu ...yang baru balek dari kem ..
sian dorang ...
ish2 ...
masuk kelas ...
penat !
lepak !
budak2 bising !
kene marah !
padan muke kaurang !
hahaha !
aku suke !
tulah ha aku suruh diam taknak diam ..
kan dah kene !
sian2 ..
then ..mase balek ...
dalam van ..
aku duduk depan dengan tunang aku lah ha ..
najwa ..
borak punye borak ...
then sampai kat bss ...
jumpela mamat ex aku  tengah bawak motor merempit kodd !
haha !
(memandaijea aku )
lantak la ha dia ..
aku tak kesah pun....tup2...
dengar pulak name dia kat radio ERA F.M tadi ...
aish !
mengasyikkan sungguh !
hahaha ...
bencilah ha jugakk aku dengar name dia !
kodd bagus kodd !
tapi harap maklum ya !
bukan dia !
orang laen !
tapi hanya nama SAHAJA yang sama ...
ngehgeh !
err~
then aku pun balek ...
tamat ...
b o d o d   t a k   c i t e   a k u   n i ?
h e h e !


Ilefchiu MohdAzlan

0 comments: