FOLIO SEJARAH !

ouh tidakk !
FOLIO SEJARAH ?
OMG !
aku gegila lupa tentang tu !
mase hari selasa pada tarikh 15 /3 /2011 aku buadd ito FOLIO SEJARAH !
tapi oleh kerana aku kemas2kan bilek !
tukar almari !
hilang segala yang aku buadd ito !
kertas kerja aku mugkin dah buang !
termasuk lah ha jugak FOLIO SEJARAH !
kelam kabut jugakk nye aku bile teringatkan bende tu !
itupon kawan2 aku yang tanye same ade kerja ito sudah bikin ka belom !
menakoddkan !
terus aku buadd bende tuh dan meninggalan FACEBOOK !
terpakse lah ha !
bukan saje2 lah ha !
aish !
aku buadd tajuk TUNKU ABDUL RAHMAN !
paling senang kan !
hee !
betul lah ha !
senang !
aku gune PRINT N OUT la ha !
kan senang !
tak payah memenatkan tangan !
tapi penat tu adelah ha jugakk !
sebab nak menaip kan bende2 tu !
aish !
sakedd la jugakk tangan tapi tadelah penat macam mane guna tangan !
hee !
MIA kate rojak itu bagus sebab aku adelah ha jugakk tulis sikedd2 guna tangan !
penatlah ha !
pening kepala otak aku buadd bende ni !
tapi 
disebabkan kene hantar dan wajib !
aku buadd la jugakk !
RAJIN RITE SAYA ?
HEE !
aku takkan terlepas dari ito penyakit iaito DEMAM !
ia akan sentiasa ada dengan saya !
kami macam serasi rite ?
mane aku pergi disitulah die akan datang dekat aku !
so sekarang !
demam aku melanda !

41c tu !
betul !
sakedd jea badan2 aku !
penat !
letih !
hanya kerana sekolah dan aku nak menuntut ilmu aku kene lah ha datang sekolah jugakk !
nak pandaikan !
so ..
kenelah berkorban !
SMKSJ2 U ARE DE BEST !


Ilefchiu MohdAzlan

0 comments: