bengang aku !

betape bengang nye aku dengan sowang mamat ni ...
makhluk allah la !
kuang aja nak mampus !
sesuke ati je nak cakap aku ni s**** n cam2 g !
bongok nye lelaki !
nak tahu takk sape mamat yang aku cakapkan ni ???
ini dia !
ANWAR NAJID !
kuang ajar nak mampus !
sorilah ea sebab aku sebut name kau !aku tak tahan nak tahan dengan perangai kau ni !
aku tahu kau frast dengan aku !
kodd ye pon !
agak2 la !tak payah la nak cakap aku cam2 !kau fikir kau bagus sangatlah ha ?
sorilah !setakat muke cam TAIK LEMBU baek tak payah la ! aku tak memilih k kalau kau nak jadi couple aku...tapi...aku sekarang dah makin benci kat kau sebab mulot kau macam g****** !
agak2 la bai nak cakap orang !sedar la diri tu sikedd !
mulot kau uh jangan nak maen lepas je k !
jage sikett !
mulot kau tuh tade insuran ke ?
kalo tade insuran aku sanggup bayar tuk kau !
asalkan mulot kau tak maen lepas kat orang laen macam mane kau cakap kat aku tadi !
aku taknak kau lepaskan orang laen lak !
sebab aku risau orang akan bencikan kau !
lantak kau la !
kau kate abang sedara kau yang bukak fb kau !
so what ?
ape kene mengene dengan aku ?
aku tade kene mengene langsung dengan kau k !
kodd ye pon abang kau ke atok kau ke moyang kau ke awek kau ke yang ank bukak fb kau !bukak lah kau !
ape aku peduli !hal kau ! YOUR PROBS NOPE MY PROBS !
tapi kalau tak tahu asal usul dengan cerita dia !tak payah nak komen2 sesuka hati mak bapak kau !
agak2 la bai !
kau jangan nak wat sampai aku benci at kau ...
untuk pengetahuan kau ! AKU DAH BENCIKAN KAU SANGAT2 ANWAR NAJID !




Ilefchiu MohdAzlan

0 comments: