haha !rindu dengan novel aku DIA & DIA :)

hee :)
huihui wanie !
kau nak tao tak sato bende ?
hee :P
____________________________________

aku tengah kemaruk rindu dengan novel aku !
rindu dengan ARISSA & IRFAN !
hee !
tak habis bace lagi lha ..

______________________________________

buku tu dah macam BOYFRIEND aku tao !
tak buleh nak berpisah !
ergh !
best bace novel tu :)

_____________________________________

sebab tuh tak buleh berpisah .
interesting tau buku tu .
aku bagi dekat wanie bace 
suruh die adekan mase :P

  ______________________________________

heee !
relax ajelah wanie 
akukan bengong siket ..
hee !

_______________________________________

bideway
jage buku tuh leklok taw ..
aku syg gile buke tu ....
ingat !

______________________________________

Ilefchiu MohdAzlan

0 comments: