aku pasrah ~

aku pasrah ...
aku redha dengan bende yang terjadi antare kite ..
aku faham ape yang kau cube buad ...
tapi ...
...........................................................................

aku tak faham kenape aku yang jadi mangse ...
aku dah mule sayangkan kau ...
tapi start malam tadi ...
kau buad hati aku terluka ..
hancur hati ni ..
..........................................................................

teaga nye hati kau
sepanjang malam tadi aku ditemani dengan aer mate yang jatuh membasahi muke aku ...
tak sangke aku akan jadi macam ni ...
..........................................................................

ku baru je kehilangan sahabat aku ....
dan kini termasuk kau !
maaf !
aku katekan ..
aku memang terluka !
......................................................................



Ilefchiu MohdAzlan

0 comments: