ta logik !

ta pham la aku dengan kerenah bercinta ni ..
aish !
betul ke ?
wanie dengan fie ?
da putus ?
ta logik !
haha !
memang pon !
err !
eyh !
dorang da sambung balek la !
tapi cerita yang menduka citekan ..
aku dapat berita dari shafiq (smk senawang)
fie kene pinda ke sabah atas sebab tertentu ??
sebab tu private la ...
siannye !
ish !
ta mungkin !
takkan !
wanie tak mungkin akan bertahan !
taktaktak !
tanpe fie wanie mesti susah !
dorang ny hepi coupling !
ish !
tak sanggupa aku .napela mesti ditakdirkan dorang macam ni ?
siannye ..
fie !
saye doakan yang terbaek untuk awak ye !semoge awak sehat dan ceria selalu !saye doakan hubungan awak dengan wanie kekal !aminn !
wanie !
aku akan ade dengan kau walu pun die bejauhan dengan kau !tayah isau !aku doakan kau tabah mengahadapi cobaan ny !kuatkan semangat oke !
fie wanie !
saye syangss korang !

Ilefchiu MohdAzlan

0 comments: