suke3 !

ngee !
suke3 !
tadi train fashion show kat dewan ...
pakai baju yang akak nisa ny bawak ..
baju yang disponser !
ngehngeh !
lame la jugak train !
dari 3 ingge 6 !
pergh !
superb !
betape panasnye aku tadi kat situ dengan baju yang dipanggil sulaman !
aish !
syangss nye !
badan aku taleh nak tegak sangat !
problem !
aish !
btw !oke la jugakk !
lepas abis train kul 5 cam tu ..
tuka baju ...
ngn kasoot skali ..
then ..
lepas tu ..take pic ngan wanie n intan ..
cam2 gelagat ade ..
seramm ooo !
haahah !
t tgok lah ea !
ngee !
ny yang aku nak ceciteceite ny !
hee !
mase tu ak sengsuwang ahli model yg tigal dalam dewan ..
then ..
adela suwang ny tegur aku ..
tanye ..
nape sorang je?
aku jawab wanie g anta baju ..nape ?
die ckap ..ouh ...
aku pun diam jela..
mse tu ..
aku na bangun nak g kat cekgu ..
die tanye ...
nak g ane ?
aku cakap ...
nak g kat cekgu ...borink la ...nape ?
die said !
ouh ...duk la kat sini ...duk kat sebelah **** !
aku pun senyum jea ..
die cakap sini la ..
aku datang duduk kat sebelah die ..
die senyum2la dengan aku n borak2 ..
bese je ..
lepas tu ..
die bisik kat telinge aku ..
die cakap 
"i miss u "
wahhh !
tersentak aku !!
suke3 !
aku diam je !
die cakap ..
takan taknak cakap balek kodd kat **** ?
takpelah ...mesti tak miss kat **** kan?
em ..
aku senyum je ..
then ...
aku cakap kat die ...
i miss u tuu  !
die senyum sampai ke telinge !
wahh !
awww ! 
HAHA !
die cakap lagi ..
tengss !
aku diam je ..
suke3 !
awww !


Ilefchiu MohdAzlan

0 comments: