shock !

bangun pagi !
pukul 6 !
then ...
mandi ,kemas bilik ,solat ,makan ,
nyamnyam !
then !
un9 sampai kul 10 pagi !
makan lagi !
nyammm !
tengok tv !
alamak !
perut prob la !
aish !
nak menanges rasanya !
then aku pun ade kesempatan kat umah !
tido lah sampai kul 11 !
tepat jam 11 !
wanie kol aku !
die cakap camni !
dayang aku tak g skolah !
aku tanye !
nape ?
die nanes !
ayah aku masuk hospital !
y wanie ?
excident !
abis teruk takk ?
tahla wei !
aku tengok moto cam teruk je !
ko sabala wanie !
tade pape de !
em ..yela !
(PERBUALAN AKU DENGAN WANIE)
ngehngeh !
then g skul !
kul 2 sampai !
busan wanie tadekk !
dengan datang rindu kat si die ngan adek  aku !
aish !
sayup je aty ni !
diam jea !
then kat dalam skul !
macam2 gelagat ade !
aish !
penat aku !
haha !
intan ,nasuha ,aina ,aqilah !
hem !
wat ujian segak !
wooo !
timbang berat !
pergh !
ahah
tinggi !
164 !
wat ujian meluncur !
29 !
macam2 !
penat lah !
then balik !
naek van !
kaka dalam van kene kacau ngan dak SEHATTT !
shutt !
haha !
lawak !


Ilefchiu MohdAzlan

0 comments: