hem ..
dekat skula ?
ade latihan menjahit manik .
sempena dengan minggu teknik vokasional SMKSJ2 ..
aku yang menjahit macam labi nye ...
lembab siott !
HAHA !
benci aku ...
puas jahit punye jahit taknak jugak menjadi nya ...
aish !
last2 jadi lah jugak .
then ...
aku wanie macam orang tak tentu arah ..
hee !
maklumlah kami ny terlebih lapening siket !
hee !
sampai pukul 5:30 petang ...
lepas 5:30 tu ..
aku dengan wanie ...
ape lagi amik peluangla bersihkan bengkel yang berselerak tu ..
dapat merid +10 tuh !
baguskan ?
tak tambahkan lagi dengan pahale yng kiteorang buad !
haa !
tahla ..
mesti banyak ..
dapat +goreng pisang lagi taw ..
ngee !
waktu balek !
hem ..balek dengan daniel ..
sebab nak tanye pasal fie !
daniel tak tao lah ...
ish !
then fie online ...
aku tanye tentang die nak ke sabah esok sebab hal tertentu ...
tapi serius alu cakap ..
die memang dah berubah sangat ..
tak cam fie yang aku kenal dulu ..
muaks aku !
pape jela fie ..
yang penting awak bahagie ..
saye doakan awak selamat dan diberkati allah selalu ..
bwlikethis.JPG (1200×900)

Ilefchiu MohdAzlan

0 comments: