hello !kau yang cengel !jebaok !jebaik !

maen sesuke ati kau jea eah na cakap aku ni gedik !
aku tak sedar kau yang gedik sebenarnye ...
aish !
kau ni jebaok !memang cengel !
jebaik padan muka kau !
kene ikut cakap jebaok !
aish !
sian sian !
kau nak cakap dekat p....  yang aku ni gedik ?
cakap la kau ..
so what ?
ae masalah kau ?
aku tak kacau hidup kau oke !
yang kau tetibe nak marah kat aku and kawan2 aku yang laen apehal ?
ape yang kau buad kat kau ?
hello !
sebenarnye kan kau yang gedik la !
kau tuh je yang tak sedar diri !
aish !
susah betul !
bak kate nizam adoiiii !
haha !
tapi bak kate aku adoyai !
ngehngeh !
kau nak kutuk2 kat belakang ..
cube kau kutuk kat depan2 ..
kompem aku yang pertame sound kau cengel !
aish !
aku tao cinte kau kat dak tu tak kesampaian  
tapi beringat2 la ye jebaok !
tak kan kerana die sorang kau nak marah kan sume !
cengel !
aku benci gegile pangay kau cegel !
jebaok !
kau tuh tak la selawar sape tu ...
siti nurhaliza ...
so ..
jangan nak perasan jadi cam siti nurhaliza oke !
aish !
phibalekphibalek !
aku menyampah tengok muke kau !
menykitkan hati !
dasar kecut !
elok lah tu lacaw plus jebaok !
memang cengel !
korang la tu !
hahah !
peace !
sape yag carik pasal !
so ..
terima la ni akibatnye ..

a_retro_cartoon_woman_slapping_a_man_in_the_face_royalty_free_clipart_picture_100603-003021-401053.jpg (294×300)

ha ....cam tulah aku bagi penampar kat kau nanti jebaok !
Ilefchiu MohdAzlan

0 comments: