wanie sori k tentang tadi...aku ta sengaja na buad cam uh !

aku tensyen gile 2 !
aku tak tahu nape aku leh tibe2 cam uh !
aku arap kau faham k !
aku memang tade niat nak buadd cam uh !
aku realli ta sengaja !
maaf sangat2 !
aku tak sengaje wei !
aku sayangkan kau !
kau lah sahabat dunie akhirat aku !
aku susa gile bile kau tade !
aku happy bile kau happy !
aku sedih bile kau sedih !
kitekan hidup berjiran !
aku tak sengaja nak buadd cam uh kat kau !
aku tahu kau mesti marahkan !
maaf sangat2 wei !
aku jujur atas ape yang aku tulis tadi !
ade suwang dak uh tadi cakap saometing kat aku tentang ex aku...
aku badmud r gegile tadi !
but sorry sangat2 !
aku merayu kat kau !
kite hidup berjiran kan !
for nizam ..
sorry lah ek wat cam uh kat nizam nye a**k...
ta sengaja sangat2 !
sorry !
sejukkan hati die au nizam !
pujuk die !
sorry !

Ilefchiu MohdAzlan

0 comments: