penat  nye  aku !
baru lepas pulang dari  PD  petang tadi !
best kea ?
mesti la !
y u penat ?
sebab  mencuci n cam2 lagi la !
teruja aku tengok rumah api mase jungle trekking  tuh !
walaupon hanye  sampai blakang rumah api !
hahahaha ..
sebab ape pulak ko  sampai blakang rumah api jea ?
sebab aku late  ngan mama la ..
cari barang nak masak BBQ !
best la jugakk dapat masok hutan tanjung tuan tuh !
macam2 ade !
ade monyet yang sia bergayut kat atas pokok sambil pegang anak die lagi !
cute la jugak nampak !
hahahha ....
pegi pantai ?
best sangat2 ..
fun !
wah ..
hehehhe ..
relax la ..
main aer !
kenekan kak naz fasilitator kiteowang mase kat kem PRS N PENGAWAS  taun lepas kat kuala pilah ..
punyela die jage diri die tanak maen aer ..
alek2 !
hah !
kiteowang kenekan die !
basah kuyup !
check in rumah ?
suke nye !
dapat masuk rumah !
relax2 jup ..
best n fun !
rumah die biasela ..
tadela besar mane ...
tapi ruang kat luar die memang besarla ...
best ...
ade tempat nak bergayut  fon !
sume busy ngan fon maseng2 ...
ade yang kat bawah pokok ..
ade yang kat tepi jalan ..
ade yang kat tepi tangge ..
ade yang kat atas kerusi ...
macam2 la gelagat dorang ..
best jea ..
tapi dorang boyfrend maseng2 kol !
aku ?
tidakk ..
teman tapi mesra jea yang kol aku ..
tade mase nak bergayut dengan boyfrend ni !
aceh2 ...
hahahha ..
relli pe ,..
malam BBQ tu memangla best ...
fun ...
sempatla jugakk aku makan ...
walaupon sepanjang kem tu kene basuh pinggan mangkuk ...
dowang sume tolong ..
tapi kebanyakannyela aku kodd !
hahahaha ..
bilek kat umah banglo tu  ade aircont !
stip bilek ade !
hebatt rite?
hehe ..
macam2 adela ..
tapi kalau korang nak tengok gambar die ..
tengokla kat facebook ..
tu banyak ..
kalau kat sini ...
ta seberape sangat ..
oke ?
rite ... :)

perhatikan gambar tu ....

Ilefchiu MohdAzlan

0 comments: