mesyuarat PIBG !

HELLO !
hee !
pagi tadi aku pergi MESYUARAT PIBG YG KE-5  !
best !
bolehla !
hee !
aku datang pon sebab aku masuk UNIT UNIFORM untuk MENGIRINGI VIP MASUK KE DALAM DEWAN !
tade buadd ape pun ...just berdiri tegak sambil memberikan senyuman yang ikhlas jea !
hee !
aku bagi senyuman yang ikhlas oke !
bukan yang palsu la !
hee !
yok yok jea ikhlas !
eyh2 !
ikhlas la !
err~
aku sampai sekolah SKSJ pukul 8:05a.m. 
na tahu tak sebab ape aku sampai pade waktu tu ?
sebab mase aku kat umah aku fikirkan baru pukul 7 ....
jadi aku pun relax2 la ...
then mama aku tanye !
          adek k0 ta pergi sekolah ke ?
aku pun menjawab
          ala ...sabarla mama...baru pukul 7 ...
mak aku pun menjawab lagi
           amboi2 !banyak cantek muke k0 baru pukul 7 ,,,sekarang dah pukul 7:40 la !
           pergi mandi cepat !
aku pun menjawab 
           ha ?biar betul ....???jam adek baru pukul 7 mama ...mama yang silap kot !
           adek dah mandi lah tadi ...jup lagi adek mandila lagi...pukul 7:15 adek mandi lagi oke mama ?
mak aku menjawab
           hengek k0 !sekarang dah pukul 7:40 dah...k0 yang salah !dah2 ..pergi siap cepat !
aku pun bergegas amik tuala mandi ...
siap2 ...
sampaila kat sekolah SKSJ pukul 8:05a.m.
sampai kat sekolah tu..
aku pun datang dekat azza ..
then....
aku dengan azza tanyelah cekgu sher ali...
bile vip nk sampai ?
cekgu cakap lame lagi...dalam pukul 9 atau 9 lebih..
aish !
memenatkan jea datang awal2 !
err~
tapi tak pelah !
aku ikhlas !
hee !
then ...
aku pun lepak2 merayau dengan wanie dengan nad kat sekolah uh ..
kiteorang pergi belakang dewan ...
nampaklah pulak mamat ni !
aku tak fifkir yang tu die !
aku fikir yang tu mamat yang nak pergi kerja !
sebab die memang nampakkan nak pergi kerja !
smart !
(smart la sangat !)
hahah !
jahat aku ni !
hee !
aku dengan nad cakap lah tak hendsome pun !
haha !
then mase aku wanie nad pergi dekat tepi dewan !
sebenarnye mamat yang aku pure2 cintekan sampai sekarang !
aku pun biarlahkan !
lantak die la ...
bukan sekolah bapak die pun kan ...
haha !
err~
kieorang pun lepaklah sampai pukul 9 ..
mamat tu semak je !
kehulu kehilir !
err~
menyakitkan hati aku !
aku pun biarlahkan die !
then ..
tibe masenye vip sampai ..
aku pun buadd lah ape yang cekgu suruh !
saket telinge aku dengar kompang berpalu tadi !
sebelah aku je kompang yang dipukul tu !
pekak dibuadd eh ..
hehe ..
aku kacau lah akak2 yang tengah buadd persiapan untuk jual2 ...
macam aku kacau ...
sampai taching kodd !
hee !

bongok jea aku mase tu ..
then ...
cekgu ruslina panggil ...
cekgu suruh aku cari lagi orang untuk jadi wakil penerima hadiah kepada sesiapa yang tak hadir !
aku pun carilah orang nya ...
aku ,azza n akak fatin ...
aku ambik 2 kali hadiah tu ..
mase nak berbaris amik hadiah tu ...aku pandang belakang nak panggil azza ..
adelah pulak mamat ni tibe2 senyum dekat aku ...
kelip2 mate pulak ..
mengong jea ..
aku takkan n takkan pernah senyum dekat kau derr !
sory la !
aku bukan sombong !
tapi aku sombong dekat kau sebab ade alasan tertentu !!
so jangan marah ya !
relax la bro !
hahha .
mase aku ambil hadiah tu ...
wakil orang nya lah !
tahlah aku pun tak engat sape munusia yang aku wakilkan ..
hee !
sorry !
pertama kali ..
dorang yang ade kat atas pentas tu tanyelah aku wakilkan ?aku jawablah ye ...
puan serina cakap tahun depan mesti boleh dapat A !
aku pun jawab hehe ...insyaalah !
then ..
aku kene lagi untuk kali yang kedua amik hadiah tu!
tuan haji musa cakap eh ..kau lagi ha...
aku senyum je ..
puan serina cakap tahun depan mesti dapat banyak A dalam PMR ni ..
aku cakapla insyaalah ..
heheh ..
insyaallah !kalau diizinkan ...
hee ..
then ...
mase rehat ...
makan2 ...
mamat tu wat hal sendiri ...
mase aku dekat surau ..die dekat depan dewan ...
adelah pulak sorang akak ni amek gambar dengan die ...
berpeg*** ta**** kodd !
menyakitkan hati aku !
aku buadd ta endah jela !
then ..aku dengan wanie n azza merayau pastu gurau2 ..
tibe masenye aku dengan wanie balek ...azza pun ..
balek2 ...
pibalekpibalek !
haha !
that all !


Ilefchiu MohdAzlan

0 comments: