cari akak abang adek !dan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

heyh2 !
nak tao ta ape yang aku sedang carik ?
aku sedang carik abang adek akak angkat !
aku nak penuhkan mase aku dengan adek abang akak !
aku na kongsi  semuanya dengan dorang ni !
best  jugak dapat abang akak adek ni !
aku suke !
yelah ha walaupun aku ramai adek beradek tapi aku nak jugak dorang !
terutama  adek ngan abang !
akak ?
nak jugakk !
aku rindulah dengan akak abang adek !
dorang selalu temankan aku !
tapi sekrang !
aku dah kurang dah  !
sebab tu aku nak cari !
sape2 yang nak !
boleh jugakk !
bagi tahu saya sahaja !
4 wanie !tengss ya cadangkan aku abang dan adek !
tentang nizam tu nanti aku pk kan ye wanie !
argh !
saked ati bile dengar abang aku nak putuskan abang dan adek hanya sebab awek die taknak die kenal dengan perempuan laen melainkan famili die !
argh !
sedihnya ati aku !
abang aku sanggup buadd macam tu hanya sebab awek die !
abang !
oke !
tape2 !
adek faham !
abang teruskanlah hubungan dengan die ye !
adek takesa !
adek doakan yang terbaek !
hope abang  hepi dengan akak !
walaupon abang aku tak follow blog aku !
tapi aku takesa !
sebab die selalu lawat blog aku  !
abang adek harap satu ari nanti abang akan carikk adek balek !
adek syangss kan abang !
abang take care taw !
adek akan ade !
abang jangan risau !
adek takkan lupekan abang !
abang selalu di ingatan adek !
4 awek abang !
akak jage abang baek2 ye !
adek caye akak akan jage die !
adek fahamlah kak !
adek ta kesa !
akak pun taw !
jage diri baek2 !
semoge hubungan korang kekal dan diberkati oleh allah s.w.t !
aminn !
selamat tinggal abang dan akak !
kecewa

Ilefchiu MohdAzlan

0 comments: