aku borink ! aku bosan !

ape yang kau tak bosan ?
sumenye kau bosan kan ?
eyh2 !
mane kau tahu ?
mestilah aku tahu sebab aku adelah aku !
mengong aku ni ..
hee,,,,
siked jea mengong eyh ..
ta banyak un la...
hee ...
bengang jea aku dengan someone ni !
kodd bagus kodd ..
err  ~
perasan !
suke hati kau lah nak perasan tau ape !
macam aku cakap tadilah kan !
masalah kau masalah kau !
bukan masalah aku !
aku tak suke dengan masalah kau !
nope interesting la !
ape saje lah tentang kau !
masalah kau !
nape lah kan kau nak jugak menyemak hal aku ?
aku pun tak fahamlah kenape !
maybe kau ni seorang yang busybody kodd...
hahaha...
aku tak heran pon lah kalau kau ade pakwe !
hensem sangat ke pakwe kau ?
sampai kau risau aku amik pakwe kau ?
HELLO ! 
adekah kau sedang bermimpi ?
aku tak suke pon lah ngai kat pakwe kau tu !
kodd ye kodd die hensem aku peduli ape ?
aku tak kesah pun lah !
aku bukan pandangkan KEHENSEMAN seseorang lelaki lah ngai !
aku tak kesah pun tentang KEHENSEMAN die !
kodd ye kodd kau pandang yang itu ...
aku peduli ape ?
same sekali aku tak heran lah ngai !
whatever lah !
aku borink aku bosan lah dengan cecita kau ni !
aku tak heran pun sume tu !
bak kate pepatah melayu la kan 
"bunga bukan sekuntum , kumbang bukan seekor "
so ...
ape yang aku nak heran kan dengan pakwe kau tu ngai ?
aish kau ni ...
tah pape tah ...
aku borink ! aku bosan !


Ilefchiu MohdAzlan

0 comments: