perjalanan percintaan kami!

pejalanan cinta ??(HANYA TINGGAL KENANGAN LA)
                          hurm....tadela sefun mane yang difikirkan..memang betul fun tapi kalau kite bersifat jujur dan ikhlas..cinta ni bukan mudah dan  ukan sukar tetapi ianya mencabar!kalau kite na rasekan cinta ni funkite kena faham ape itu cinta nyata dan cinta buta..kita tak perlukan dari orang tapi kita perlukan dari diri kita sendiri..

                                                      haa!!!

camtulah cinta yang aku nak!haha..cinta aku untuk dia amat mendalam.kaseh sayangss dan cinta tu ta pernah pudar.ianya sentiasa ada dan hadir dalam hidup aku....betapa indahnya jika dia ade menemani aku..rase macam nak jerit je..ala...macam cite KL MENJERIT tu...hehe..joke2..tapi betullah tak dapat aku gambarkan betapa indahnya saat kami bersama.saat macam tu lah yang kami rindui sepnajang waktu..kemesraan yang kami lalui terasa begitu cepat sangat..tapi..bile pergaduhan melanda...ha!sehari macam sejuta tahun menanti..susah jugak untuk bercinta ni..hurm..kenangan demi kenangan kami rindukan..sampai tangkap leleh la dikatekan..sayup je bila denga suara masing2 bile bergayut...bile bergayut tu bukan semint dua...tapi sejam lebih!tu pon ta terubat lagi rindu..saat kemesraan dalam telefon tu kan berbeza sangat bila berjumpa...bila berjumpa...senyuman yang paling HOT dia bagikan..tapi bila bergayut..percakapan yang paaling manis dia bagikan...saat yang terlalu indah!

ha.....!!!mesti koarang semua nak tahukan ape panggilan kiteorang?hahaha...kate dek abang angkat kesayangan aku IZZAT HELMY biarlah rahsia...hehehe...tapikan..bila salah seorang antara kiteoarang merajuk...yang tak merajuk tu akan pujuk..macam dia pujuk aku la..haha...so sweet!!terasa bahagia sangat2..tapikan benda ni aku paling suke...bila dia bersopana santun dengan aku..so sweet lawh!huhu..over pulak aku ni..hehehe..sumpahla aku katekan sampai sekarang aku maseh cintakan dia..hingga akhir hayat aku..hurm..tapi dia ade ke ase pe yang aku rase ni??

eh2...pe yang aku merepek ni???hehehe..sorri...mabuk sementara...bukan mabuk minum tau..tapi mabuk cintan....banyak lagi stori aku nak stori ni...tapi aku nak stori tentanh laen pulak lawh..haha..bye2!!mmmuuuaaaxxx!!!

Ilefchiu MohdAzlan

0 comments: