OMG ! muke berbintik ???

ouh tidak !!!!!

bencinye aku rase .....muke aku berbintik2 .....teruk !!!!!!!!

ouh man !!
benci2.......
nape macam ni ???tibe2 jea ade la....ari sabtu bangun tido...teros ade bende2 nih !!!!!
\
eah tidak2 ...ta mungkin aku kene  chicken pocks !!ta2....ta mungkinla....aebab mase kecik aku da kene tau !!!

teruk nye muke aku ...huwaaa ....sdeynyew ........

makin lame makin banyak la plak ....adush !

cane ny ??????
OMG ...........................................................................................................................

malunyew aku nak datang skul meyh !!!!!

ouh tidak !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mama papa help me !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:'(





Ilefchiu MohdAzlan

0 comments: