muhsyan nyew !

muhsyan sungguh...lapar????ouh....sungguh aku sangkekan memang aku amat lapar!ouh my mum...di mane kamu???

ape na wat ni dalam keseorangan??

tak tahu ???

ouh tidak !!

wat buduz jea ??

nope lawh...

melantak jea ???

ta mo lawh!nanti badan kamoo naek !

tengok tv ??

sooooooo musyan !

chating ??

memang tengah pun!tapi im nope in mud lawh !

denga lagu ??

nope intersted lawh !

tak tahu kea na wat apew ny???ouh man !apew algi bergayut lawh !ahaks !
gayut ???????bia betul...hahah...bukan gayut macam monkey lawh...tapi bergayut dengan telefon ajea !ahaks !gud2 ...

bengong nyew aku ny...kan aku tengah gadu samaa dia... err~

pew aku patut buad ny???ouh man !HELP ME !!

my mum where ???
my daddy where ???
my sis where???
my brother where???
my boyfriends where???
my niece where???

mama...papa....where are you???i want to cry right now!! :'(
huuuuuuuwwwwwaaaaa....


musyan nyew...............................................??????????????????????????????

Ilefchiu MohdAzlan

0 comments: