akak kesayangan aku !yang selalu bagi aku tunjuk ajar ...

name akak aku kesayangan aku ni Nor Amalina bt Jamal...aku nak tunjuk picture dia..tapi dia tak nak la...kate nye...malu..tapela...asalkan aku dapat cite serba sedikit tentang dia kat blog ni...hehe...

akak aku ni..terlalu abek sangat dalam hidup aku...tade akak yang aku pernah jumpe macam dia!terlalu baek...dia yang selalu bagi aku bimbingan kalau aku ade masalah tentang segala2nye la...banyak sangat..aku selalu minta pertolongan dari akak aku ni...di tak pernah mengeluh dalam pertolongannye kepada aku..pengalaman yang dia berikan kepada aku terlalu banyak...sehinggakan aku terlalu kagum dan hormat dengan dia..aku sayangss dia sangat2...dia yang bererti dalam hidup aku..banyak yang dia beri kepada aku..sehingga tak dapat aku balas...aku berdoa semoga ALLAH memberi rahmat kepadanya dan membantunya dalam segala yang did kecapi...

AKAK !ADEK DOAKAN AKAK YANG TERBAEK DIDUNIA DAN DI AKHIRAT !AKAK TERUSKAN HIDUP AKAK DENGAN MAJU JAYA K !ADEK SAYANGSS AKAK SANGAT2 !TERIMA KASEH ATAS BANTUAN AKAK DALAM HIDUP ADEK !AKAK AMAT BERERTI DALAM HIDUP ADEK ..

Ilefchiu MohdAzlan

0 comments: