ok now aku terharu ! saked hati ! geram !

heyh heyh !smekom ...bagi yang islam jea !malam ni aku bored !so aku just read blog by blog ...that my job :)
but yang buad aku terharu saked haty geram bideway sesuai dengan my title bile hati aku tergerak untuk bace bloggie die ...then aku pun open up bloggie die and bace ...tak sangke la pulak she miss somone ...aer mate dah berjurai jurai bace bloggie die ...sebab bloggie die mengisahken hidup die dengan x die ..dan mungkin mengisahken tentang hidup aku sekarang ...ok now lets full story !

lepas bace punye lah bace bloggie die ..baru aku faham akan story die dengan kau dan story kau dengan aku ..
kau lepaskan die sebab kau tak tahan dengan die sebab selalu baran ...tapi why kau tell aku yang kau lepaskan die sebab die curang dengan kau ?then die punye stury pulak yang kau lepasken die sebab die panas baran !ape ni ape ni ?aku tak faham langsung !nape mesti u lie me ?nape ?kalau hati awak dah ta sayang just said it oke !saye tak pakse awak untuk sayang and cintekan saye kalo awak betulbetul tak sayang ken saye ...buad ape awak luahkan sayang dan cinte awak pade saye walhal hakikatnye awak sayang and cintekan die !awak pes hentikan kepura puraan awak tu dekat saye ..saye tak sanggup awak !saye pk awak ikhlas dengan saye ...tapi ape ni awak ?sampai hati awak ken !

awak ....awak tao tak ape perasaan saye bile dapat tahu awak buad saye macam ni ?saye nak menanges awak tao tak !hati saye sakedd !saye sedey bile awak tipu saye !patut lah selame ni awak dah jarang mesej saye ...contact saye ...dulu bile saye tak skolah ...awak slalu cakap "ekh !besok abang skolah la ..."walhal ...esok pagi ....mesej sampai ..."syunx !" aku balas ..."eyh !abang ta skula er ?asal ponteng ?"die jawab "tadelah ...abang bukan ponteng ..abang just na temanken bini kesayangan abang ni je ..betul abang tak ponteng .."dulu awak slalu care fasal saye ...stiap hari awak mesej saye lepas saye balek skolah ...tapi skarang ?jarang same skali ..walaupun saye dalam keadaan kritikal ..satu hapah awak tak peduli !nape awak buad saye macam ni ?hati awak dah tawar ken dekat saye ?tak sala lagi tafsiran saye dekat awak ..

awak !betul ken ?betul ken sume ni ?awak tao ta saye sayangken awak sangatsangat awak !saye cinteken setulus hati saye ...saye ikhlas ...saye hargai awak ...tapi awak sebenanye ta penah pecayeken sume bende ni ?nape wak ?nape susa sangat awak nak pecaye ?awak jugak yang ajak saye couple ..tapi nape awak nak buat tafsiran macam tu ?saye tak kesah sangat bile awak buad macam tu tapi nape awak tak terus terang dengan saye tentang awak dengan ex awak ?saye tao tak penting pun bagi saye ...tapi saye rase i need to know awak !saye ni sape bagi awak ?saye penting tak bagi awak ?stiap kali saye mesej or call awal mesti awak tak angkat ken ?sebab ?awak dah tawar hati dekat saye !saye tahu awak masih sayangken die ...tapi nape awak ta jujo dengan saye yang hati awak msih untuk die ?dan knape mesti berpurepure ?awak tao tak awak membuadkan orang saked hati ...teutamenye saye wak ..

nape awak tapenah nak pk ken hal tu ?saye mintak maaf sebab saye tak layan awak lepas ni ..saye nak besendirian ...saye takkan kol saye takkan mesej awak ...itu yang awak nak ken ?yang buad awak senang ?saye sanggup ...awak jagelah diri awak baekbaek ...tengss ye awak !

Ilefchiu MohdAzlan

0 comments: