aku bukan macam tu !

haih ..hari yang malang ....sedangkan entah kenape die boleh cakap camtu ...haih ..nasib ...sampai hati kau kan kate aku macam tu ..kodd ye pun busy ..takyalah sampai nak kate aku ni berbagaibagilah ..aku ak kesa kau nak kate aku wahtever ..tapi kau kene pikirlah jugak ..mak kau tu orang kenal ..bile kau kate depan orang ..orang akan kate yang kau ni takde adab ...kureng hajar !apelah ...haih ...aku tak amik kesa pun kau or sape2 nak kate aku macam2 ..tapi kau kene pikir ...walo pon orang yang bergosip dengan kau tu sekepale dengan kau ..tapi tak bermakne untuk selamanye ..sebab satu ari nanti die akan pikir jugak yang kau ni memang dah mereng dan takde adab  ...so ...kalo kau rase diri kau bagus ..whatever !its up to u ...oke ...

END OF OUR STORY ...U AND ME NO MORE FRIENDHIP !

Ilefchiu MohdAzlan

0 comments: